We are solid all the way……
Het kan echter voorkomen dat u een product moet retourneren dat u gekocht heeft van StrongHold/MSK BV.
Dit proces is zo uitgewerkt dat dit voor u zo simpel mogelijk zal zijn. Onderstaand staan hiervoor onze richtlijnen omschreven .
Hoe een product te retourneren?
Voordat u een product aan ons gaat retourneren neem dan contact op met ons StrongHold team met uw persoonlijke gegevens en de reden van de terugzending bij de hand. U moet een retourcode verkrijgen alvorens u uw retourzending compleet kunt maken. Neem hiervoor contact op met ons team via telefoon of Email om de reden van uw terugzending voor te leggen. Zij zullen u uw opties en het verdere handelen voorleggen.
Wanneer mag u een product retour sturen?
Onze voorwaarden betreffende het terug zenden van goederen liggen vast in de gepubliceerde en aan u overhandigde Metaalunie Voorwaarden. In geval van een conflict zullen deze ten alle tijden gelden. Om te voorkomen dat hierover twijfel of discussie kan ontstaan; deze voorwaarden verwerpen uw andere rechten en stellen de regels waaraan u en wij moeten voldoen.
Als u zich bedenkt…
Mocht u uw order niet kunnen of willen doorzetten en wilt u de goederen retourneren inruil voor andere goederen of een tegoed, houdt u zich dan aan de volgende regels;
Als het product defect is..
Als het product defect is en het valt nog binnen de garantieperiode (machines 1 jaar na ontvangst) neem dan alsjeblieft contact met ons op met de details van het defect. Ons StrongHold team neemt dan direct contact met u op voor het terug halen van de goederen voor reparatie of voor de vervanging als reparatie geen optie is.
Als het product is beschadigd tijdens het transport…
Mocht u een zending van ons ontvangen waarbij goederen beschadigd zijn neem dan direct contact op met ons StrongHold team maar zeker niet later dan 7 dagen na ontvangst. Zij zullen zorgdragen voor het ophalen en vervangen van uw product. Heeft u de beschadigde producten in gebruik genomen, dan accepteert u daarmee deze schade en verspeelt u daarmee uw recht op herstel of vervanging van het product. Voorzie ons team zo spoedig mogelijk van een overzicht van de schade zodat zij direct uw vervanging of herstel in werking kunnen zetten.
Als u een onjuist item ontvangen hebt..
Als de inhoudt van uw zending anders is dan wat u verwacht had of wat op uw factuur omschreven staat gelieve dan direct contact met ons op te nemen maar zeker niet later dan 7 dagen na ontvangst, onder vermelding van het betreffende item en met de omschrijving van het item wat u verwacht had. Ons StrongHold team zal contact met u opnemen met retourcodes en een retouradres.
Als u items van uw order mist…
Als uw zending niet compleet is neem dan, direct doch uiterlijk binnen 7 dagen, contact op met ons StrongHold team, zij zullen dit graag voor u uitzoeken en zorgen dat uw order compleet gemaakt wordt. Aangekondigde nazendingen vallen hier uiteraard niet onder.